Curs de Digital Marketing

Formular de înscriere la curs

CURS de DIGITAL MARKETING 

  • Durata: 11 săptămâni
  • Debut curs: 10 februarie 2021
  • Program: Miercuri, ora 18:00 - 20:00
  • Lector: DAVID ANDREI
  • Taxa: 1500 lei (Plata poate fi efectuată în două etape, după cum urmează: 50% la înscriere si 50% în decurs de o lună de la debutul cursului. Discount de 10% la plata integrală) 

CE reprezintă acest curs?

Acest curs reprezintă o inițiativă a Centrului Metropolitan de Educație si Cultură Ioan I. Dalles pentru a dezvolta abilitățile digitale ale tinerilor, dar și ale companiilor din România. Cursul oferă posibilitatea de a vă  perfecționa abilitățile de marketer în mediul digital și de a înțelege cum să atingi succesul din online.

CUI i se adresează acest curs?

  1. Tinerilor care vor să urmeze o carieră în marketing digital.
  2. Antreprenorilor care vor să învețe cum să își promoveze afacerea online.
  3. Oamenilor de marketing din diverse companii.

DE CE s-a lansat acest curs?

Conform statisticilor, în România, 42% din companii dețin un site web și doar 13% dintre acestea se promovează în mediul online. Dacă această perioadă prin care trecem cu toții ne-a învățat un lucru, acela este că sistemele se vor digitaliza mai rapid ca niciodată.

Prin urmare, ne-am propus să aducem un curs  nou, complet pentru cei care își doresc o carieră în acest domeniu sau pentru cei care dețin o companie și au nevoie de o înțelegere aprofundată despre cum să își promoveze serviciile sau produsele.

CE cunoștințe și abilități voi dobândi?

Acum este momentul potrivit să te dezvolți. Vei ajunge să ai abilități și cunoștințe pentru a te promova online atât pe tine, cât și compania ta. Vei ajunge să identifici oportunități și canale noi de promovare pentru a-ți îndeplini obiectivele.

CINE o să îmi fie lector?

Lectorului cursului este ANDREI DAVID, antreprenor și managerul general al agenției SOTA360 Digital Marketing, agenție de performance marketing din București.

Andrei este unul dintre cei mai energici oameni pe care îi cunoaștem iar stilul lui de predare este unul dinamic și axat pe rezultate.

Agenția pe care a înființat-o este o agenție completă oferind servicii de branding, comunicare, social media, web design si performance marketing, având peste 100 de clienți în portofoliu.

Cu o experiență de 5 ani în digital marketing, 11 ani ca fotograf și peste 3 ani ca consultat în digital marketing, Andrei realizează strategii de vânzare prin metodologii și funnel-uri dinamice pe care le-a dezvoltat de-a lungul anilor.

Elemente din tematica cursului:

  •  Introducere
    • În această săptămână ne vom cunoaște, vom stabili care este planul de învățare și vom stabili ce așteptări aveți.
  • Primii pași către mediul digital
    • - Notiuni introductive - Ce reprezintă marketingul digital?
    • - Cum realizez o prezență online?
    • - Noțiuni despre website-uri. Cum funcționează și care sunt elementele esențiale?
    • - Cum te poți promova online? (Motoare de căutare, marketing afiliat, rețele sociale, email, reclame in mediul online)
  • Construcția unui site web
    • - Avantajele unui site web
    • - Ce am nevoie pentru a realiza un site web?
    • - Cum funcționează un site web?
    • - Cum se construieste un site web?
    • - Cum se optimizează un site web pentru a genera clienți?
  •  Cum fac o strategie de digital marketing?
    • - Definirea obiectivelor
    • - Definirea indicatorilor de performanță
    • - Canale de promovare folosite
    • - Concurența
  • Căutările pe internet
    • - Ce sunt motoarele de căutare și cum funcționează?
    • - Despre căutările organice
    • - Despre căutările plătite
    • - Noțiuni despre SEO și Google Search Console
    • - Optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare
    • - Avantajele și dezavantaje
  • Atrage clienți organic
    • - Promovarea unei companii pe plan local
    • - Promovarea pe rețele sociale
    • - Strategii de comunicare în social media
    • - Marketing prin conținut
  • Atrage clienți prin promovare - I
    • - Noțiuni introductive despre căutările plătite
    • - Noțiuni introductive despre reclamele în social media
    • - Strategii de promovare pentru generare de prospecți
  • Atrage clienți prin promovare - II
    • - Noțiuni despre Email Marketing
    • - Noțiuni introductive despre marketing afiliat
    • - Strategii de promovare
  • Analiza web și raportare
    • - Cum funcționează sistemele de urmărire?
    • - Cum se realizează o analiză web?
    • - Ce indicatori trebuie să urmăresc?
    • - Optimizare asupra datelor
    • - Exemple
    • - Raportare
  • Comerțul electronic
    • - Cum se realizează un studiu asupra pieței în mediul online?
    • - Definirea profilului de cumpărător
    • - A/B Testing și optimizare
    • - Cum funcționează plățile în mediul online?
  • Cum să vinzi mai mult?
    • - Cum pot promova un produs?
    • - Cum pot scala campaniile de marketing?
    • - Optimizare pagini de destinație
    • - Strategii de vânzări, remarketing și funnel-uri/pâlnii de vânzare

Înscrie-te la curs

Cerere de Înscriere la Cursul de Digital Marketing

*
*
*
*

Atașează Formularul de Înscriere la Curs completat. Formularul de Înscriere poate fi descărcat AICI. Tip de fișier permis: doc, pdf, jpg, jpeg, png. Dimensiune maximă fișier: 1MB.

*
CAPTCHA image

Codul de securitate antispam

Curs de Digital Marketing

Pentru înscrierea la curs vă rugăm să completați Fișa Cursantului și să o atașați în următorul formular de înscriere:

Cerere de Înscriere la Cursul de Digital Marketing

*
*
*
*

Atașează Formularul de Înscriere la Curs completat. Formularul de Înscriere poate fi descărcat AICI. Tip de fișier permis: doc, pdf, jpg, jpeg, png. Dimensiune maximă fișier: 1MB.

*
CAPTCHA image

Codul de securitate antispam

 

 

Înscriere la cursuri